خنده دار

ووووووووووووووووووووووووو!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

واقعا بچه ها هماز اینکارا میکنن!

 

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

خونه نشسته بودم،ی فکری زد به کلم،برم ک درس بخونم،دویدم و دویدم ب مدرسه رسیدم،تلاش و کوشش کردم ،مدرسه ب من هیچی داد،دوباره دویدم و دویدم من ب کوهی رسیدم،کوهی ب نام کنکور،وایسادم و وایسادم زیرپاهام علف شد،علفو دادم ب کنکور ،کنکوذ بهم ی راه داد،دوباره دویدم و دویدم ب لیسانس رسیدم،لیسانس رو دادم ب شرکت،شرکت بهم کار نداد،لیسانس رو دادم مغازه،مغازه بهم کار نداد،لیسانس رو دادم ب نونوا گفت مرتیکه من خودم لیسانسم،ی فکری زد ب کلم!برم خونه بشینم.؟

|
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در  پنج شنبه 23 آذر 1391ساعت 11:40  توسط شیما 

[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]